Alla inlägg under augusti 2008

Av linnsan77 - 20 augusti 2008 07:29

Idag kommer P till stan och ville att jag skulle hänga på ut ikväll men har tyvärr annat för mig och ska upp tidigt öppnar imorgon..

Idag ska alla nya småttingar äta ska bli intressant... Jag har tvättstugan idag klockan 16 när jag slutar :( men dock ett måste har massa tvätt för jag inte tvätta förra veckan ...

Ska försöka hinna fixa present till mamma under tvätten är i torkumlaren...efs jag ska dit imorgon och käka.. :)

På fredag slutar jag tidigt och det ska bli så skönt med ännu en lugn helg framför mig....


Fick samtal att p kanske behöver låna lägenheten ett par timmar

haha de ska köra cykel i märsta sen till stan på hotellet så jag sa att de kunde låna duschen...haha.....


nu har jag varit på hemtex o köpt ett underlakan de andra är för små som jag köpte...tvätten e klar men allt var inte torrt blir så lack..får hänga det hemma på ställningar..

P kom med sin polare var här en snabbis...

jag fick mina varor från tradera som jag väntat på i två veckor jipiie..

Fick besök senare..






Av linnsan77 - 19 augusti 2008 19:46

Idag var en lång dag kom precis hem från jobbet..hade kvällsmöte..vi fick tårta till middag...  hmm efs chefen ville tacka oss för hennes 60års present hon fick av oss..


Det gick bra för inskolningarna och det var fint väder hela dagen idag..fick massa bra sagor på skiva av en föräldrer..tack så jätte mycket..


Åkte till mamma o pappa imorse innna jobbet och lämnade av lite av svampen jag plockat..mamsen blev snopen av att se mig så tidigt...haha

ska till de på torsdag o käka och visa kort från min helg...

Mamma fyller år den 24:e ska köpa ngn present till henne me..

Nu ska jag ta ett bad...



Av linnsan77 - 18 augusti 2008 17:53

Jag sov bra men drömde en massa...

 M fortsätter att messa trots att han inte vill ha med mig att göra...


Inskolningarna gick bra de är så söta de små liven.. Känns så bra på jobbet att jag är så nöjd..vi är ett så bra team..


ska ha tvättstugan ikväll...fan hade ingen tid..

nu blir det på onsdag istället...






Av linnsan77 - 17 augusti 2008 19:06


Somnade seent o upp tidigt..tycker faktiskt synd om dig

Var utomhus hela dagen tur at det inte regnade då...kul var det iallfall och en massa nya vänner har jag fått :) så skönt att komma bort från vardagens stress till lugnet..


blir sängen tidigt idag så man orkar imorgon då de nya inskolningarna börjar..



Av linnsan77 - 16 augusti 2008 10:01

Ut på äventyr idag blir det..ska bli kul och åka iväg...behöver prata av mig och umgås och byta miljö till ett lugnt...


Är alltid så osäker på vägen men har inte råd att skaffa gps...

men men

nu måste jag ta o göra klart o packa lite

höres sen

kram allihopa


Jag köpte en tomtom på avbetalning 200 kr i ett år helt ok..

Packade in i bilen sen bar det av..

Vilken underbar helg..bästa på väldigt länge :) kan jag leva på läääänge..tack för att du finns....


Hittade massor med kantareller....


Käkade på resturang och drack gott...åkte corvette :) och möööös...


Imorgon är det upp i tid för då bär det av igen på nya äventyr....



Av linnsan77 - 15 augusti 2008 07:34

Då var denna tuffa vecka snart över...det ska bli skönt med helg..fast jag ej har något planerat i kväll men jag jobbar till 17 idag också..


ska ta och käka lite frukost nu o sen dra till jobbet..


Ja då har halva dagen gått ..

ska ta och städa lite hemma ikväll o imorgon..fortsätta och rensa och kasta en massa skit..



Av linnsan77 - 14 augusti 2008 14:40

Vaknade faktsikt utvilad..tack C för att du finns..blir alltid glad av att prata med dig likaså P trots allt som hänt..

Öppnade idag och ska nu fixa naglarna...


Hoppas du har det bra V i Malmö och ska bli spännande att se din nya frisyr´.


Tänker på dig Carina vet att det är tungt men han har det bättre på andra sidan många kramar

Fick sms av M o han har svårt att hantera detta liksom jag..


Käkade spagetthi o köttfärssås till middag..imorgon stänger jag tredje gången denna vecka..hoppas det inte blir alltför sent...


Tack sabina för att du finns..känns så bra att kunna prata med dig...


Det ända jag vill är att han kan förlåta mig så som jag förlåtit honom ..vi sårar bara varandra hela tiden så det är bättre att inte ha varandra.. marie picasso this moment



Av linnsan77 - 13 augusti 2008 16:16

ja då sov man typ 4 timmar...men men gick bra att jobba trots allt men däckar väl tidigt ikväll istället....



känns jobbigt men jag mår väl bättre med tiden...


 Tänker på dig gumman...alltid svårt när någon går bort..puss


Vad skönt att operationen på vovisen gick bra...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards