Alla inlägg under oktober 2008

Av linnsan77 - 15 oktober 2008 07:18

Jasså idag sitter du bakom bössan...hoppas det kommer ngn älg lunkande förbi idag då:)


Ska till läkaren idag igen...



Käkade god rotfruktgratäng med biff och bea..smarrigt...


Har tvättstugan...sen blir det tv för hela slanten..persbrant bl.a

Var duktig har hunnit damma idag och fortsätter med städningen imorrn...



Av linnsan77 - 14 oktober 2008 18:38

Stor städning på jobbet...var inte ute länge idag..jag och Carina var inne o städade köket på jobbet och skafferiet....


Idag var de älgjakt men inga älgar kom det...


Har så ont i magen... :( mensfia...


Jag längtar sååå till fredag..ska bli så underbart..



Känns alltid så bra att prata med dig Evis.. :)


Av linnsan77 - 13 oktober 2008 20:19

Usch det är alltid så jobbigt att åka ifrån dig..men vi ses kanske i helgen igen eller i nästa vecka om du kommer hit..det är jobbigt detta avstånd måste jag erkänna och hoppas vi kan lösa det på ngt vis...


På jobbet blev ett barn storebror i natt..så gulligt


Var och fixade naglarna..det känns skönt att ha snygga naglarna igen...och alltid lika trevligt att träffa Sabina






Av linnsan77 - 12 oktober 2008 20:16

Ja då var det söndag..städade, frosta av frysen och bakade kladdkaka...tog en liten sväng i skogen och hittade lite tratisar till en svamp macka till lunch...

Mannen kom hem vid 17 tiden...han var borta sen klockan 11 på jaktmöte och skjutning..

Lagade sen god kyckling med thaikrydda och ris..så gott och till efterrätt blev det kladdkaka och grädde..

Måste gå i säng tidigt efs jag ska uppp vid 5 imorrn :(

Av linnsan77 - 11 oktober 2008 20:14

Så härligt att vakna vid din sida igen min goding..

Tog en promenad i det fina vädret och käkade med papsen och Carina..alltid lika trevligt och gott.. kollade sen fotbolls matchen och sen blev det myyys..


Av linnsan77 - 10 oktober 2008 07:00

Ska till läkaren snart och sen hemom och packa in  i bilen sen till jobbet och sen uppåt..

Skönt att det är fredag säger jag bara...

Ha det så bra alla vänner

kram

Av linnsan77 - 9 oktober 2008 06:15

Öppnar idag...ruggit det är ute nu... ska hämta bilen idag..

Ska packa färdigt för imorgon..ska in till läkaren imorgonbitti  i stan..då får jag ta tuben in o sen hämta bilen på vägen tillbaka till jobbet..


Ska försöka städa lite här hemma idag också..


Ja det var inge roligt  idag och 8000 kr gick servicen på..

Av linnsan77 - 8 oktober 2008 07:24

På jobbet ska vi vara med i en stegräknar tävling och det är bra så jag inte använder bilen til jobbet så lat som jag är..fniss

Lika bra att vänja mig vid det..

Idag har jag tvättstugan..


Var tvungen att frosta av frysen för hade visst nte stängt den ordentligt i fredags när vi åkte uppåt så det var ingen rolig syn när jag kom hem..


Hämtar min pärla imorgon och då blir jag 5000 lappar fattigare.. :(


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards