Alla inlägg den 14 december 2009

Av linnsan77 - 14 december 2009 07:28

   Hoppas denna dag går bra..två borta av personalen så det blir jag som ska ta hand om luciatåget..jag ska ta ton..vi har ju inte övat ngt och de är bara 9 barn av 21 som är på förskolan idag..de andra lediga kommer sen till 16.30

tur jag fick tag i carro som kan jobba..super tack..

Har aldrig varit med om så lite övande inför ett lucia tåg...men man vill ju inte komma och säga ngt heller..då är man ju taskig och så står man där iallfall...

efter jobbet ska emil till poffen och jobba så de blir lugnt för min del me..likaså imorrn ska han till johan o jobba o onsdag så då kan jag småfixa och handla de sista på onsdag av julklapparna..eller om jag tar det imorrn..

Dagen i ära är avslutad..luciatåget gick bra..men det blev ett roligt moment när agneta skulle ta ton för det var en sång som jag inte sjungit förrut..men hon hängde inte me så hon stod tst och sen började vi skratta..vi bjuder på det..som när jag o carina bjöd på melodifestivalen med barnen på gamla jobbet :) ett glatt minne att minnas :)

Barnen var suveräna och bara en av alla gick till sin mamma..en 1åring..de andra var kvar i luciatåget..sen fikade vi och åkte hemmåt vid 18 tiden..

Det snöar för fullt ute..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards