Alla inlägg den 26 februari 2009

Av linnsan77 - 26 februari 2009 20:45

Jag gick upp vid 6 tiden och sen kollade jag i väskan och hittar inte jobbnycklarna och jag öppnar..vad gör jag..jo ringer C men hon sover hos R så ringde K och hon hade sina nycklar på jobbet, ringer K men hon svarar inte på mobilen och vanliga är avstängd..då ringer jag Y på mobilen och hon svarar tack o lov..ingen bra start på dagen..men jag fick låna hennes nycklar och sen var det möte i skolan då vi skulle placera ut i olika klasser våra blivande skolbarn..det gick bra tror att föräldrarna blir nöjda...


Blev avtackade av tre familjer..tack så gulligt för alla fina presenter jag fått...blev rörd och tänk imorgon blir det ännu jobbigare....kommer stor tjuta säkerligen :(


Hade tvättstugan idag och har undertiden städat ur alla garderober..nu e nästan allt packat och åkte förbi mamma o pappa med datorn som de ska få låna efs vi har en annan redan däruppe plus min bärbara...


Ska ner i källaren en sväng nu sen blir det sängen..

Imorgoin e det min sista dag och jag stänger...får låna C nycklar som hon sen hämtar på söndag när hon kommer och säger hejdå..



Ooh vad jobbigt det känns..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards