Alla inlägg den 18 juli 2009

Av linnsan77 - 18 juli 2009 16:05




Emil gick upp vid 6.15 ..jag gick upp vid 9.30..skönt o sova ut..

Jag ska in till stan o handla i dag och köpa blomjord och blommor till en ny rabatt emil gjort iordning..köpte också blomma till jonas efs han fyller år idag..jag bestämde att jag skulle gå dit och sen fick jag samtal av svärfar att han fått mess idag så vi ska gå dit..tur att emil hade avbokat fisket med michael efs det är lördag..fiska kan man göra en annan dag..vi bestämde imorrn eventuellt beronde på väder.. jag tackade nej till sara..hade varit trevligt men får ta det en annan gång..

Kissarna tycker livet är härligt..de leker ute och går in o sover ..de äter och sover..nu går de mestadels ut och går på toaletten..skönt...

Jag har gjort en ost o skinkpaj som vi kan äta imorrn till middag..

ska snart göra mig iordning..ska till svärfar först vid 18.30 tiden..

Bubblerna kom förbi westberg och vi tog varsin jordgybbs margerita.så somrigt och gott sen gick vi till Jinder och Jonas skulle komma hem vid 19.15 och inte veta något..kul att få se hur fint de bor..Åsa visade mig runt efs jag inte varit där tidigare..Vi var ett 20 tal som var där de närmsta grannar och vänner som hon tror jonas skulle vilja fira med..:)

När ham kom blev han helt chockad..hihi och sen åt vi goda pajer, sallad ostar av alla dess slag..och drick..så trevligt..åsa och jonas är så fina människor..supertrevligt var det att vara hos dem och umgås..där känner jag mig verkligen hemma..konstigt att man kan känna sånt...Super tack för att vi fick komma till er!!

Emil kom dit vid 21 tiden och sen stannade vi till halv ett..då ville svärfar gå hem så då gick vi också hem..

Träffade Åsas dotter josefine som också är i musik branchen..hon sjunger jättefint hon med...hon ska förresten ha spelning på Harrys i eskilstuna i helgen som ´kommer..

http://blogg.passagen.se/asajinder/entry/godnatts%C3%A5ng3  

Kissarna skulle få sova hos oss men vid halv fyra tröttnade jag av att de tassadw omkring på täcket och busade oså då la jag de i soffan och stängde dörren till sovrummet..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards