Alla inlägg den 3 september 2009

Av linnsan77 - 3 september 2009 07:39

Hoppas att denna dag flyter på och inte börjar med ett kaos som i måndags..

Efter jobbet ska jag köpa två katthalsband och sen kolla ett handbagage att ha till resan om jag hittar ngn bra och inte alltför dyr..

Vi ska äta pajen till middag sen drar emil till viken utan crossen..men det är möte klockan 20 inför tävlingen den 26:e

Imorgon har vi planeringsdag och ska börja 6 så vi kan sluta 14..sen ska jag hem och göra pastasallad att ha me till falun efs de är tävling på lördag där..

vi drar till linda och björn vid 17 tiden imorgon..

Skönt nu är det bara en vecka och två dagar innan vi drar till kroatien en vecka..ska bli så mysigt älsklingen...puss

Dagen flöt på och de var ingen kaosdag utan 7 barn bara:) efter jobbet handlade jag söta bebiskläder till anna och eriks lille son och katthalsband..hittadeingen väska men ska kolla imorrn när jag slutar vid 14 tiden..

vi käkade pajen jag gjort och sen plockade vi svamp..blev en massa kantareller, och trattisar och ngn karljohansvamp..har förvällt lite av all svamp..


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards