Alla inlägg den 4 november 2010

Av linnsan77 - 4 november 2010 10:20

Vaknade imorse av älsklinge som sa grattis och ville ge mig frukost på sängen men sa att vi kan äta senare istället för 5.30 :)

Sen hade jag fått mail på telefonen och de var från pappa :


     Alldata  

   

Till linn_ekdahl@hotmail.com

Från:

Alldata (ekdahl.alldata@tele2.se)

Skickat:

den 4 november 2010 00:22:36

Till:

linn_ekdahl@hotmail.com

                                                  

                                                  

        

Om 3 veckor är 33 år sedan (Jag tror det var kring min 36-åriga födelsedag) som jag o Berith höll Dig för första gången i vår famn på Sri Lanka. Det var ett stort ögonblick för Berith o mig. Katja var ju också med. Vi var tilsammans för första gången, och Berith o Jag var så lyckliga över att vi äntligen var en familj. Berith var så stolt o lycklig och ville alltid Ert bästa. Därför försökte jag alltid göra Berith glad o lycklig och jag tror att jag gjorde mitt bästa.

 

GRATTIS Linn än en gång på Din 33-årsdag      

 

Mamma o Pappa                                                            

                       


 Jag grät när jag läste det med Emil. Det var så fint skrivet från mammas firmas mail..det var hennes mästerverk.

 

Sen har jag fått sms, telefon och facebook gratulationer hela morgonen.. :)

Tack alla fina vänner. det är enormt vad man känner sig uppskattad att folk kommer ihåg ens födelsedag..

Igår gjorde jag iallfall två smörgåstårtor som jag skabjuda på idag och älsklingen ska hämta en prinsesstårta och en frukttårta sen efter 12.. vid 17.30  börjar det  komma folk :)

 

Fick en jättefin telefon av papseen som jag nämnt tidigare en HTC desire :)

    

 

Av älsklingen fick jag en systemkamera men den kommer om ca 2 veckor :) men vad användbart..tack älsklingen..

Har nu ställt iordning för fikat och tagit fram porslin och stolar etc..

HAr tänt ett ljus för mamma som jag gör varje dag   

Imorrn åker vi till pappa..ska bli så skönt och bara ta de lugnt..

 

Idag firar ju älsklingen och jag att vi varit förlovade i 1 år också ..men vi firade ju det i lördags med mat ute på resturang och han fick en fin skjorta av mig..

 

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards