Alla inlägg den 13 juni 2010

Av linnsan77 - 13 juni 2010 16:24

Vi gick upp vid 8.30 och åt frukost sen blev de att damsuga här hemma och sen ut och städa i gästhuset..damsög och svabbade av en gång..satte på en tvätt och sen göra oss iordning för dop på sävstorpet  klockan 11 av eva och johans lilla emil..Tur de inte regnade utan var fint väder men kallt..efterråt gick vi till karin och olle johans föräldrar vi gick förbi de söta lambifåren  och hos johans föräldrar fick vi god mat..potatissallad, rökt älg och sallad och bröd och sen tårta och kaffe..så gott vi kom hem vid 14.45

Nu håller älsklingen på att städa ut garaget och pannrummet..Hoppas verkligen  micke kommer imorrn och drar klart all el så vi sen kan börja sätta in möbler i huset :)

Tiger kom in med en fågel idag :(


Ikväll ska jag göra pizza till middag..Men de blev middag och svärfar som ringde och frågade oss om vi ville äta mat med dem..sen gick emil o jag ner till ån och fiskade med katterna..lillan blev rädd först men tiger tyckte de var jättekul..men de ville inte äta fiskarna..tokiga katter och kräsna..

    

  

        

Av linnsan77 - 13 juni 2010 16:19

Fick sova länge efs mannen åkte till mora på crosstävling i regnet vid 6.30

Gick upp vid 9 sen gjorde jag mig klar efs jag o carina skulle åka till sara vid 12..vi köpte presentkort på scandic så vi ska ha en tjejkväll med räkfrossa..så gott ska de bli :)

Sen fick jag veta att jag inte gått vidare på intervjun..de skulle bli en intervju 2 och sara skulle på den på söndag..

Vi fick god maräng och jordgubbstårta och sen vid 14.30 åkte jag hemmåt..

Älsklingen kom hem vid 17 tiden och då skulle vi ha myskväll bara han och jag och äta gott och kolla på film.VI såg först sista wallande filmen sen blev det en med george Clooney..väldigt bra..

Vid 23 gick vi o la oss..


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards