Alla inlägg den 11 december 2011

Av linnsan77 - 11 december 2011 15:06

Helgen har gått fort.

I fredags kom arwar och therese med bebismagen hit och vi åt en god middag och sen tog vi det hur lugnt som helst och tittade på idol medans de varnade för klass 2 varning och det var storm och översvämmning i göteborg där de var mnga bollnäs bandyfans för att se matchen som slutade med att den blev inställd.

Grattis Kära Carina som fyllde 35 år igår och synd jag inte kunde fira den med dig. Men skönt att inte åka i det oväder som var.

Igår var det nobelbanketten och vad kul att se alla vackra klänningar och accesoarer.

Vilken snygg klänning Victoria hade måste jag bara säga. Veerkligen i min smak så mycket glitter som möjligt och vilket vackert diadem.

 

Sen kom svärfar och carina hit och käkade med oss efs jag hade så mycket gryta kvar från fredagen.

Idag var jag och älsklingen på en liten promenad i det fina vädret

         

Nu laddar jag för en ny vecka på jobbet med spänning och luciafirande.


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards