Alla inlägg den 28 februari 2011

Av linnsan77 - 28 februari 2011 19:56

Idag är det 1 år sedan du lämnade oss här på jorden. känns jobbigt, man får perspektiv på saker och ting.   Det är också 25 år sedan då statsministern olof palme blev skjuten och avled..

Öppnade idag och lyssnade på kärleken är i med jill jonsson i bilen och sparvöga och se på mig. det är minnen för mig.

      


Tände gravljus i lyktan för mamma igår och som brann idag me.

På jobbet var det småkaos men det gick bra tillslut.

Imorrn får jag gå vanlig tid :) känns bra att inte jobba för mycket när pappa är här uppe. Det krånglade med lönesystemet efs det var fel schema inskrivet och då blev allt fel när jag skulle skriva upp övertid. Hittade inge schema att maila till lönekontoret och faxa gick inte och massa strul.


Fixade sms tjänst så jag kunde följa emil köra öppet spår. han var duktig trots sitt onda knä och körde 9 mil på 7 timmar 25 minuter och 56 sekunder :)

Handlade lite mat efter jobbet på ica sen hem i det fina vädret  och pappa hade varit ute och gått. Gjorde eld i pannan och fick brev från spanska kursen att den inte startar som det var sagt för att det var för få sökanrde men att de kanske blir senare i vår..trist om de inte blir ngn kurs..


Har nog glömt berätta att vi haft ett lodjur som gått hos oss..tur kissarna var inne hela natten annars hade de blivit mat.


Skönt Carina att du kommit hem nu från sjukan .


Pappa och jag har tittat på fina kort på mamma och  kort på de sista timmarna vi fick se henne   

Till middag åt vi pasta carbonara.


imorrn går jag vanlig tid..skönt så jag får umgås med kära pappa


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards