Alla inlägg den 2 juni 2011

Av linnsan77 - 2 juni 2011 18:00

Ja man sover inte så bra i sängen hos pappa men det får väl gå i några dagar.

Gick upp vid 8 och sen åkte jag mot vällingby och shoppade smink och sådant som jag behöver. Träffade sen Emma med familj och en trevli kompis till henne. Kändes fint att hinna träffa henne, var länge sen sist och hon var sig lik fast hade gått ner i vikt efs hon gjort en magsäcksoperation i april :)

Sen träffade jag veronica som var i grötfatet med sin syrra och pappa. De grillade där så jag fick en god hamburgare. Vid 15 åkte jag hemmåt och pappa och jag klippte gräset, rensade rabatten efs det såg ut som ingen bodde där, och snyggade till ute på altanen och jag tog fram och gjorde rent utemöbeln i lugn takt. Tvättade mattor i maskinen och en massa lakan och kläder. Frågade sen Carina och rickard om de ville komma och äta middag med oss ute på altanen efs vi skulle äta paj som jag gjort. Vi åt äppelpaj och glass till efterrätt.

Åkte och hämtade dem och det var så trevligt, vid 22 tiden körde jag hem dem. och träffade på en igelkotte vid garaget.  

             

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards