Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av linnsan77 - 15 augusti 2011 13:39

Har ingen lust att blogga men ska försöka lägga in lite kort iallfall.

Mycket har hänt sen sist jag skrev ju. Jag jobbade en vecka på sommarjour  sen på fredagen kom Eva, emil och dolmen hit och vi grillade älg och till efterätten kom Molles äldre son Jens förbi i regnet med lillsonen sen skulle vi fiskat men det började ösregna så jag skippade det men älskilngen och dolmen fiskade han kom hem vid 1.30 men ingen fisk men mycket hugg hade det blivit.

Jag var sen kompledig på måndagen och sen stängde jag tisdagen..

Kommer vara kompledig . Ska bli skönt och ska verkligen fixa hemma med kläder och plocka undan och rensa. Gick till grannen och fick låna en skinnväst till emil att ha på lördagsensfest. I helgen var det cross tävling för hela slanten. Jag följde med på lördagen då de var strålande väder och skönt och då var det motionsmotorspeed i gävle och de hade en fin tyst minut för Fredrik som omkom förra helgen. Han bar nummer 43 så alla hade klistermärken på hojjarna och sen ett svart snöre runt armen för att hedra hans familj.Väldigt fint.

  Vi kom hem vid 16 och vid 17 kom Nenne och skulle hjälpa Emil med frisyren sen på kvällen blev det 90 tals rockabillityfest. Hade trevligt och kort kommer jag lovar. Jag körde hem vid 23 tiden. Sen igår var de t tävling igen i hofors men jag stannade hemma.Gjorde korvstroganoff och sen Åkte o träffade fina sara sen blev det karnevalståg och fick höra lite skvaller :) fick ett par fina vantar som hennes moster stickat av garn jag gett henne. Sen fick vi god tårta och fika hos saras mormor. Så trevligt och sen vid 17 åkte jag hemmåt och åkte o träffade nenna och lämnade tillbaka läppstift jag lånat.

Vid 19 åt vi middag och sen blev det soffläge och AMA.

                                       

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards