Alla inlägg den 5 november 2012

Av linnsan77 - 5 november 2012 12:34

Tänk vad helgen gick fort..tråkigtatt vara själva igen.. Vi saknar Carina och Frida så mycket,blev så tyst och tomt.

Tjejerna kom i fredags vid 20 och vi hade hållt Ida vaken. Jag och Emil åt rullader som jag gjort i torsdags, Micke och Emil jobbade med elen här hemma hela fredagen sen köpte Älsklingen lunch till oss från golfbanans resturang.

Vid 20.30 gick jag,Carina ochFrida till byns pubafton:) stannade bara itvå timmar..Emil var hemma med Ida.

Lördagen fick jag jättefin present av Ida och av älsklingen fick jag en shopping och spa weekend ifebruari till Riga eller Tallin . Carina och Frida åkte in mot stan och shoppade på alla skrotbodar,jag gick en promenad sen städade vi ochfixade inför kvällens 35års firande.

 

Vi hade 25 pers plus en massa småttingar:) och viåt god smörgåstårta från Ingrid och sen frukt och prinsesstårta. Ett stort tack till alla för fina presenter.

Nästa helg bär det av mot storstan ;) Var sist där möhippe helgen i maj.

Blev ingen babysång efs bilen ärpå service :(.

Imorrn hoppas jag Anna kommer och tar kort efshon var sjuk förra veckan. Och så får vi se om Jennifer kommer me.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards