Alla inlägg den 12 mars 2012

Av linnsan77 - 12 mars 2012 20:54

Ja ni fick ryck att vara kreativ i lördags så sydde gardin, kuddfodral av det fina tyget jag köpt tidigare på åhlens.de

Tog en promenad som paus i det fina vädret.Gjorde köttfärssås till lunch.

     

I fredags åt vi kycklingfile o pommes till middag men i lördags åt vi räkor och mös framför tv:n . först var det bandy sen melodifestivalen :) och rätt låt vann såklrt loreen euphoria:9

Jag kände smak igen och de var underbart. Fortfarande lite snorig och täppt.

Älsklingen har kapat granar så vi får in mer sol på tomten sen har han o svärfar fixat med annat virke till husbygget. Nu blir det utbyggnad åt ett håll i två plan.

I söndags häftade jag fast tyg på pallarna i sovrummet. Blev jättenöjd. Sen fixade jag naglarna och vid 14 kom svärmor och Ingvar med tårta och även svärfaro carina kom och fikade . vid 17.30 åkte älsklingen och köpte pizza till oss :) sen blev det att packa inför resan :)

Blir så trött på denna huvudvärk jag har som kommer och går hela tiden . Dricker mycket vatten men kanske inte tillräckligt.

Som sagt kommer inte blogga nu åker till pappa imorrn och sen mot england. Sen hemmåt på lördag och stannar hos papsen.

Ha det så bra allihopa!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards