Alla inlägg den 17 juni 2012

Av linnsan77 - 17 juni 2012 21:10

Helgen har gått fort, fick storbesök i fredags:) vi åt tacos hemma hos oss med svärfar och elin, carina sen kom emelie o tony med hundvalp o eddie och vi åt jordisar och glass :) lördagen regnade bort..älsklingen gjorde älgfärshamburgare och sen hade jag gjort kladdkaka till efterätt som vi tog med oss ner till svärfar på kvällen till efterrätt.

Idag har vi varit på dop vid sävstorpet för johan o evas lilla olivia som döptes sen blev det mat på skolan.

äntligen kom solen tillbaka.

Älsklingen har lagt golvvärme och armerat på utbyggnaden och jag har varit och handlat. imorrn kommer jobbet hit då vi har utvärderingsdag :) första gången på 3 år som de kommer hit och får se hur jag bor :)

På tisdag fyller poffen 50 :) Onsdag har vi sommarfest på jobbet och på torsdag ska vi fira midsommar på jobbet med barnen och då kommer papsen och det ska gjutas här hemma. sen är de midsommar på fredag och sen är jag ledig hela sommaren :) underbart!!

Synd att sverige förlorade em matchen i fotboll i fredags mot england och åkte ut :(

 Kommer lite bilder från 6 juni firandet förra veckan och förra helgen då de var tävling och student.

             

Av linnsan77 - 17 juni 2012 21:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards