Alla inlägg den 11 juli 2012

Av linnsan77 - 11 juli 2012 21:25

Vi har handlat imorse allt inför lördagen är nu inskaffat och goda besked från P :)

Hoppas att K hör av sig nu när de är fixat med skjuts. Vi har putsat fönster idag och dammsugit av och pappa fixade god middag fick i vinsås med färskpotatis, jag har förberett tårta inför imorgon när carina och frida kommer :)

Tänk nu är de bara tre dagar innan jag blir fru Ekdahl Björklund, börjar bli nervöst nu och man vill att allt ska klaffa och funka perfekt. Synd det här med skjuts bara för folk att de är ute i sista sekund med hur de ska ta sig till kyrka, till festen från festen...Jag kan tyvärr inte köra annars hade jag gjort det menn nu är de ju min dag så..

Men från festen är det inga porblem efs alla ska in mot stan på¨natten...Jag tror det mesta löser sig under dagen och kvällen men det känns inge kul att behöva oroa sig för sånt jag som oroar mig för mycket annat ändå..och när jag ska hålla mig lung dessutom..

Hoppas nu att vädergudarna är med oss fram till nästa helg efs det är teater i byn med Åsa Jinders Det hände i Hårga :)


Kommer nog inte ha tid att blogga ngt mer innan denna helg är slut så ta hand om er alla och många kramar från oss


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards