Alla inlägg den 3 januari 2009

Av linnsan77 - 3 januari 2009 11:53

Vi somnade tidigt igår kväll efs E var helt slut efter att ha åkt jaktskidor i skogen hela dagen...pizzan blev jättegod som vanligt:)..Vi småkollade på tv och jag satt med datorn i soffan...


Vaknade vid 9 och var utvilad..har nu ätit frukost och E är nere i garaget och fixar med sin enduro..själv rensar jag kryddskåpet på gamla kryddor och ska nu fixa iordning en garderob där uppe med lakan , örngott och täcken..ska stuva om lite så det får plats mer där sen...


Ska ta och gå ut och gå också medans det är lite sol och ljust ute..


Var rätt skönt ute..bara  -5 grader..

Älsklingen tog en premiär tur med KTM:n  i sin enduroslinga han  har i skogen :)


Har fikat lite kladdkaka nu och ska ut i garaget och tömma frysboxen på massa mat så vi får plats med mera älgfärs och kött :)

Älsklingen har nu beställt ett ullunderställ i kashmir för 700 kr så jag slipper frysa..

Ska sen duscha och får se om vi ska till Micke ikväll och kolla körslaget...


Vi käkade lasagne till middag sen drog vvi och handlade vid 19.30 tiden sen vidare till Micke..

kollade sen på hockey matchen ..tur att Sverige vann. kom hem vid 24.00 då var det sängen som gällde...


Varför ska jag börja tänka för mycket nu....






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards