Alla inlägg den 15 januari 2009

Av linnsan77 - 15 januari 2009 21:48

Jag öppnade idag..

på lunchen åkte jag till v-by och hämtade skor jag klackatom sen efter jobbet så åkte jag och fixade naglarna:) oohh så söta puppisarna är..

Sen åkte jag hem och käkade o packade inför imorgon då jag åker upp..sen vid 19 kom hon som vill hyra lägenheten av mig..hon var jättenöjd och vi skrev alla papper o hon skulle lägga ansökningen på lådan ikväll...känns bra men pratade me husvärden hässelby hem idag på lunchen och hon som har hand om det sa att de kan ta upp till 8 veckor sen att de är upp till mig o kolla upp att hon inte har några anmärkningar och så..för stör hon eller inte betalar så är det jag som åker dit för de...lite konstigt att de ska vara så...


Ska bli mysigt att träffa dig igen älskling..känns som helgerna och veckorna springer förbi nu när man har så mycket att göra varje dag..

Imorgon på lunchen ska jag hämta alla mina journaler på läkarhuset..


Ska fortsätta rensa sen blir det sängen om en stund...


Sov gott allaihopa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards