Alla inlägg den 9 november 2009

Av linnsan77 - 9 november 2009 06:29

Vi la oss vid 22 tiden efter att ha tittat på playa del sol och parlamentet och presenten jag köpt till min darling för att jag älskar han så och att han är min blivande fästman och en grym jägare som skjutit två älgar denna helg och sen har han faktiskt namnsdag nästa helg men då är han i falun på novemberkåsan som mekaniker för micke som kör..det var robert gustafssons nya dvd..skitkul men måste säga att lösvikt den tidigare dvd:n var mycket bättre..


Sov dåligt inatt är så trött och så har jag samtal med chefen efter fruksot och sen ska jag handla efter jobbet då det är min tidiga dag och sen göra räk och champinjonpaj efs sara kommer över vid 16.30 och då ska vi se om jag kan få lite ljusa slingor i håret..


Åkte och handlade och sen hem och göra iordning paj och sallad och sen även värma på äppelkakan..emil ringe och sa att han blir sen och att han sen skulle tilll janne och prata med micke om helgen då de ska till falun på november kåsan..

Räk och champinjonpajen blev lyckad och likaså äppelkakan..emil sa att de var supergott båda pajerna :)

Sen började vi slinga mitt hår och de blev lite ojämnt måste jag säga och väldigt ljust men ska låta de vara så och sen lägga i en brunare färg i helgen..

Kollade sen på tv och vid 22 la jag mig

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards