Alla inlägg den 19 mars 2009

Av linnsan77 - 19 mars 2009 07:35

Vad glad man blir när man vaknar och det är strålande väder ute idag igen :)

Låg och drog mig en halvtimme efter att E gått till jobbet...

Idag stänger jag så kommer väl hem runt den tiden E kommer  hem efs han ska träna efter jobbet..

Hoppas det löser sig för er Åsa det är aldrig kul när man är missnöjd...


Får se vad det blir för mat ikväll..ngt lätt och snabb lagat får det bli...

E oljade in golvet igårkväll på haltanen och ska göra ett lager till ikväll..så svärfar var här en snabbis och hjälpte till att flytta det stora tunga vitrinskåpet från haltanen...

Dagen flöt på bra på jobbet hade bara 8 barn idag och imorgn blir det 6 st efs de är fredag då det oftast är få barn efs de är många 15 timmars barn som då går tis-torsdag...

Ska stanna på bolaget efter jobbet och köpa vinflaska efs vi ska bort imorgon..tyvärr så kör jag men nästa helg när fridis kommer då ska E köra om vi ska ngnstans...det är lite jobbigt måste jag erkänna att man är beroende av skjuts eller taxi..ingen kollektivtrafik alls :(



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards