Alla inlägg den 29 mars 2009

Av linnsan77 - 29 mars 2009 12:45

Träffade på nageltjejen så de var kul annars var de rätt tråkigt..vi dansade lite grann ja och frida och var sociala men var inte särskilt imponerad av stället måste jag säga...träffade på fyra av emils kusiner och de var inte så mycket folk som vakterna påstod..alla kände alla..

nä de blir party i storstan framöver..vid halvtre gick vi till max och käkade sen taxi hem och klockan hade blivit sommartid så vi la oss vid 4.

Vaknade vid 8 men somnade igen och gick upp vid 11.30 tiden..ingen som var bakis men trötta var vi alla..käkade frukost och sen kom micke och martin över och kollade vm i cross..grabbarna åkte och köpte pizza till oss och sen vid 15.50 tiden fick frida skjuts av micketill stationen efs han ändå  skulle till stan..tack så slapp jag efs jag var så trött..


Tack Frida för en underbar helg..så kul att ha dig här vi är så lika på många sätt :) Grabbaran tyckte du hängde på bra och skojade:)

Emil och jag tog en promenad en sväng men de var jobbigt efs vi var så tröötta..

Sen blev det mys för mig och älsklingen i soffan för hela slanten resten av eftermiddagen och kvällen..vi kollade på beck som vi spelat in förra helgen..


natti natti




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards