Alla inlägg den 9 april 2009

Av linnsan77 - 9 april 2009 13:34

Ja sov bra i natt me..stänger idag men har nog inga barn kvar efter 16.30 sen ska jag hem och fixa med altanmöblerna och duka fint där ute..älsklingen ska köpa planteringsjord och blommor så det blir riktigt fint där ute..köpte fina dukar att ha till bordet..ska ta kort så ni får se sen...

Morgondagen blir lång..då ska vi kapa ed...haha men jag har sagt att jag tänker inte ta i för mycket med tanke på min rygg och mina naglar..jäkla 08 men så är det faktiskt..tänker ej betala en massa pengar för att fixa naglarna och så går de sönder..av den anledningen...

Har varit och handlat på lunchen fläskfile och cognac och kantarellsås som vi ska ha till middag...

Skickade hem ett barn som var magsjuk så hoppas man inte ligger i magsjuka i helgen när mamma och pappa kommer..

Är lite smånervös efs de ska träffa svärmor och svärfar i helgen...

Kom hem itid, sen lagade jag middag och sen städade lite efs morgon dagen då var det vedkapning sen på lördag kommer mamma och pappa..



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards