Alla inlägg den 15 april 2009

Av linnsan77 - 15 april 2009 12:49

Älsklingen däckade tidigt i soffan vid 21.30..kul tänkte ja..de blir nog alltid så när han har varit och tränat cross..men som sagt jag borde ju vara van vid det...

Sov lite dåligt inatt..efter jobbet idag ska vi gå på bio och se män som hatar kvinnor..sen blir det lägga sig efs jag öppnar imorgon..sen ska jag fixa naglarna igen..ska bli skönt att få fina naglar efter vedkapningen då en och annan gick av...


När vi kom hem från jobb åt vi och duschade sen åkte vi in till stan och gick på bio..måste säga att filmen var väldigt bra..men konstigt att se peter haber i en sån roll som han hade...Filmen var 2½timme så när vi kom hem så åt vi en macka och drack te sen la vi oss..


Jag låg länge och funderade hur det är att bo så här..tänkte konstiga tankar på biografen med..tänkte vilka som är gamla ragg till emil här på bion..hmm det har ju jag inte med att göra vad som hänt honom tidigare innan han träffa mig men det är lite jobbigt när alla känner alla måste jag erkänna och som tjej är det nog ganska vanligt att tänka så här speciellt efter det som hänt denna vecka så finns det väl anledning till de..vi låg och pratade en stund och det kändes skönt..


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards