Alla inlägg den 24 maj 2009

Av linnsan77 - 24 maj 2009 06:56

Emil gick upp 8 och åkte ner till corvetten och fixade med den..vid 9.30 kom han upp och vi åt frukost..sen åkte han ner och hökll på med växthuset...Vid 11 tiden åkte carina och jag ner och sa hej då till svärfar och carina och emil..lotta och poffen kom just då förbi :)

När jag kom hem igen så kändes det så tomt..frågade westberg om vi kunde ta en promenad..hon skulle bara hnga tvätten sen skulle hon komma upp till mig..på vägen upp så mötte jag säpo igen och såg ett känt ansikte :) sen när vi var ute och gick så hälsade vi på hela gänget och säpo som stod ute och pratade vid vägen...kul och se så vanlig men ändå inte...

Vi stannade till hos nenna och jennie hennes hund..så go..saknar hund...sen gjorde vi lunch till olle och emil som snickrade för fullt..

Sen gick jag upp och tvättade, fixade med alla blommor jag fått..var helt slut..blev ledsen för det kändes så tomt..jag är van att ha folk omkring mig och så är det inte nu..grät en säng och det känns jättejobbigt igen..vill inte känna så här...men det känns så ensamt..ska bli mysigt med en liten kattunge..vi ska titta på den på torsdag..

Vid 17 gick jag ner och fikade ostkaka med de sen gick jag upp och gjordem ig iordning var så trött.sen blev det soffan och tv:n hela kvällen och käkade lite själv..emil kom hem vid 21 tiden..han var lite orolig över att jag var så nedstämd..men han förstår att jag är ensam här..har ju inga egna vänner...


Av linnsan77 - 24 maj 2009 06:37

Emil hade ställt klockan så han gick up vid 8 för att hålla på med corvetten och sen kom han hem och åt frukost med oss vid 10 sen åkte han ner igen för svärfar var lte irriterad för att han inte fortsatt med växthuset..

Där var han hela dagen..Jag åkte med Carina till bussen vid 11 tiden och vad tomt det blev här nu..saknar henne :(


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards