Alla inlägg den 29 maj 2009

Av linnsan77 - 29 maj 2009 21:07

Dagen flöt på och det var fint väder ute :)..jag stängde men sista barnet gick vid 16.30 sen åkte jag förbi macken och köpte en lampa till halvljuset som slocknat...

Vi åkte sen och köpte kebabjohan som är en inbakad pizza med kebabkött, sås och sallad..jättegott..vi var så trötta..vi gick ner till olle och carina vid 20 tiden för vi skulle ut och gå en svöng...de var så mycket mygg så vi fck bryta löss varsin kvist med löv att vifta me..tur det är olles mark:)

Vi åt sen lite fika och vid 22 tiden gick upp och la oss.


Av linnsan77 - 29 maj 2009 07:41

Det var en kattuggla som jag såg igårmorse...och vi var och tittade p kattungen igår och vi blev så kära i hans syster som var så liten och lugn raka motsatsen till honom som var stor och en terrorist så vi köper båda..emil ska döpa honom till tiger..själv vet jag inte lillan kanske till lilltjejen.. Så om två veckor idag hämtar vi de båda som kattungarna..då blir det livat här hemma..ingen ensamhet och lugnt blir det absolut inte..tur att svärfars sambo älskar katter och han me så de sa ställa upp som kattvakt .


Micke och Elin kom förbi vid 20 tiden och stannade till 22.30..trevligt att träffa henne..vi satt och fikade och snackade och grabbarna kollade ama cross på tv..


Idag ska det bli varmt ute säger de..jag stänger idag..


Typiskt en lampa på bilen har slutat fungera så jag måste köpa en ny lampa fram...sen har jag skrivit en lista på vad jag ska köpa inför kattungarna..det är mycket att tänka på :)

Nu är det 20 grader i skuggan...underbart  ute

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards