Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Tisdag

Av linnsan77 - 19 maj 2010 09:42

Grattis kusin Agneta till eran lilla tös som kom imorse vid 4 tiden..så gullig hon är..vill också ha en lite prinsessa   


Vid 9.30 åkte jag till jobbcoachen och vi gick igenom min presentation och även pratade hon med förskolan jag sökt tjänst på efs hon känner de som jobbar där..Nu håller jag tummarna att jag får komma på intervju där men vet att de är massor som sökt tjänsten efs de är den ända som ligger ute just nu...


Sen åkte jag och handlade mer blommor på lantmanna till lilla rabatten och blomlådan vid fönstret med tre pelagoner.sen blev de rusta och köpa ett par nya foppisar efs de röda trädgårds skorna har gått sönder..köpte en träkruka att ha nere vid mjöltunnan..

Väl hemma träffade jag darlingen som skulle iväg och besikta om bussen..

Jag planterade fint och hittade ett gammalt hjul som jag satte som prydnad nere vid träkrukan/ mjölkkannan..blev så fint så..

Sen till middag blev de färskapasta  me creamfraiche och baconröra och jag skulle till loppan ikväll på tupperwareparty och älsklingen skulle till viken på möte..

Beställde en bra lökhackar maskin sen en tårtbox och fick av carina en ostlåda :) De var jätte trevligt och träffa loppans syster anna och deras väninnor. Fick också se Annas kattungar fyra stycken så söta..Kom hem vid 21 tiden då blev de tv:n desperate och sen vid 21.30 kom älsklingen hem sen blev de sängen..

fattar inte att jag är så trött hela tiden..blir enormt trött av allergitabletterna jag tar..trist..

Imorrn ska de visst regna.. :(

Kanske ska till loppan och poffen på middag på fredag räkgryta :) de ser jag framemot..Beställde förresten kortstrumpor av heddapedda ...

          

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnsan77 - 23 augusti 2014 08:16


Som sagt tiden går fort. Nere i Stockholm på snabbvisit kom igår åker hem idag. Idag är det dop för kusin sonen Leo . Vi åker till älskade mamma och hälsar på vid graven då det är hennes födelsedag imorgon. sen åker syrran med mig upp i eftermiddag...

Av linnsan77 - 14 juli 2014 11:01

                     Idag firar jag pch Emil 2 år som gifta och har känt varandra i 6 år 💜💜💕💜💕.Nu lämnar vi Stockholm för några dagar efter 40 års firande med Alex och Renata och träffat syrran en...

Av linnsan77 - 9 juli 2014 22:59

Jag har ju faktiskt semester så ska väl hinna med att skriva lite iallfall. Mycket har hänt sen sist men lägger ut bilder så ser ni. Vi har fått klart vårat hus äntligen efter 2 års nybygge och allt. Jag har fått min walk in closet ;) och mycket ...

Av linnsan77 - 30 december 2013 13:56

Har inte tid men ska verkligen bättra mig till nästa år.  Ingen vit snö iår 5 plus grader men jul blev det ändå. Dock förkyld hela veckan innan jul och fortfarande dock inget som smittar enligt läkaren och hostan är iallafall borta. En underbar jul...

Av linnsan77 - 7 oktober 2013 15:49

I torsdags vabbade jag och hann göra kanelbullar då de var kanelbullens dag på fredagen.Hann göra egna kransar till dörrarna :)  Sen kom papsen i fredags och Så mysigt att haft pappa här i helgen men tiden gick så fort. Hon var i viken en sväng på cr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards