Alla inlägg den 19 maj 2010

Av linnsan77 - 19 maj 2010 10:05

     

Grattis Frida på din födelsedag!!!


Idag är de grått och trist och regn ute..idag blir det en inne mysar dag..ska städa lite..missarna är inne också..tiger ligger här nu och håller mig sällskap


det blev lite uppehåll senare under eftermiddagen..

Sara ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon o på fredag..kul..

Ska klä ut mig till prinsessa efs de är förskolansdag imorgon och det temat..

Till middag blev det köttfärssås och spagetti och rabarberpaj till efterrätt efs emil skulle komma hem sent då han o firman gjuter en platta som tar många timmar och efs de ska torka..

Darlingen kom hem vid 21 tiden sen blev de efterlyst och sen sängen..efs vi ska upp o jobba imorrn  

Av linnsan77 - 19 maj 2010 09:42

Grattis kusin Agneta till eran lilla tös som kom imorse vid 4 tiden..så gullig hon är..vill också ha en lite prinsessa   


Vid 9.30 åkte jag till jobbcoachen och vi gick igenom min presentation och även pratade hon med förskolan jag sökt tjänst på efs hon känner de som jobbar där..Nu håller jag tummarna att jag får komma på intervju där men vet att de är massor som sökt tjänsten efs de är den ända som ligger ute just nu...


Sen åkte jag och handlade mer blommor på lantmanna till lilla rabatten och blomlådan vid fönstret med tre pelagoner.sen blev de rusta och köpa ett par nya foppisar efs de röda trädgårds skorna har gått sönder..köpte en träkruka att ha nere vid mjöltunnan..

Väl hemma träffade jag darlingen som skulle iväg och besikta om bussen..

Jag planterade fint och hittade ett gammalt hjul som jag satte som prydnad nere vid träkrukan/ mjölkkannan..blev så fint så..

Sen till middag blev de färskapasta  me creamfraiche och baconröra och jag skulle till loppan ikväll på tupperwareparty och älsklingen skulle till viken på möte..

Beställde en bra lökhackar maskin sen en tårtbox och fick av carina en ostlåda :) De var jätte trevligt och träffa loppans syster anna och deras väninnor. Fick också se Annas kattungar fyra stycken så söta..Kom hem vid 21 tiden då blev de tv:n desperate och sen vid 21.30 kom älsklingen hem sen blev de sängen..

fattar inte att jag är så trött hela tiden..blir enormt trött av allergitabletterna jag tar..trist..

Imorrn ska de visst regna.. :(

Kanske ska till loppan och poffen på middag på fredag räkgryta :) de ser jag framemot..Beställde förresten kortstrumpor av heddapedda ...

          

    

Av linnsan77 - 19 maj 2010 09:17

Sov jättedåligt inatt..inge vidare..e supertrött och klockan ringde vid 6.30 då vi ska till gävle på cross..

Tur man kunde vila lite i bussen på väg dit för annars hade jag inte varit en glad tjej..

De var lite ruggit men de blev varmare under dagen :)

Pratade me pappa och han sa att vi inte ska åka till landet nästa helg för de blir bara för en dag då och efs vi skulle åka en bil från stockholm så tyckte han att vi tar en annan helg..men vilken de är ju tävlingar va fsen varje helg typ..

Kul att micke kom och körde tävling idag..de blev en spännadne c.-final då hansolov, emil, micke , esko och kuva körde..micke vann , luva 2:a plats och darlingen 6.e han skdade foten stackarn och hansolov på henriks ktm på en 15onde plats eftersom hans hoj rasat.. kul och skriva skylt till dem och hålla reda på placering. :)

Vi åkte hem vid 16 tiden och sen blev de hem och göra sig iordning för att vi skulle grilla hos svärfar med david molin och hans familj..frun maria som firade bröllopsdag igår.. God mat och trevligt sällskap..fick hålla lillbebeisen klänge..jättesöt och lilltjejene på 2½år böev så förtjust i emil men vågade inte sitta i hans knä..

Vid 22 tiden gick vi hem och vi var så trötta

          

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards