Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Grattis Daniel och Victoria!!

Av linnsan77 - 22 juni 2010 18:11

Ja då var det kronprinsess bröllop..Har satt på inspelning hela dagen och kvällen..så jag kan se allt i lugn och ro..Vi åt frukost och kollade på tv..de var fint väder i stockholm och tur är väl de med tanke på alla människor som är där för att få en skymt av bröllopsparet..tur man kan se dem här hemma ändå ibland..

Grannar i bild under hela bröllopet.

Daniels föräldrar är så vackra.

Kungafamiljen.

Brudparet.

Tårarna hos Daniel då Victoria mötte honom i kyrkan, hans tårar då hon satt hennes ring på hans hand. Viktorias tårar efter att hon lovat att älska honom till döden skiljer dem åt.

Det allra vackraste bröllop jag någonsin sett.

Westlings spelmän utanför kyrkan.

Ett sagolikt bröllop en flickas dröm...Så vacker och perfekt hon är tillsammans med honom.. Kunde inte låta bli att ta kort på tv:n


Jag och älsklingen åkte till ikea och köpte en massa för 4700 kr..och sen hem och sätta upp dörrar, små krokar  taklampor etc..vad fint men ett tag trodde vi inte vi skulle komma hem för ´nykeln till crossbussen gick av..vi tog den för att vi skulle få plats med allt som garderobsdörrar etc..men så går den av..jag hade som tur en hårklämma i väskan och kunde med den dra ut den del som gått av och sen packade vi in allt och sen satte vi ner den lilla delen i tändlåset och sen resten och vred om..vi kom hem men vågade inte chansa att stanna bilen..hemma hade vi ju extra nyckeln som tur va..

                                            

Vid 18 tiden åkte vi mot kusin Poffen som fyller år och han och loppan firar 18årig bröllopsdag..vi åt och drack gott sn hem vid 23 tiden..helt slut

gonatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnsan77 - 23 augusti 2014 08:16


Som sagt tiden går fort. Nere i Stockholm på snabbvisit kom igår åker hem idag. Idag är det dop för kusin sonen Leo . Vi åker till älskade mamma och hälsar på vid graven då det är hennes födelsedag imorgon. sen åker syrran med mig upp i eftermiddag...

Av linnsan77 - 14 juli 2014 11:01

                     Idag firar jag pch Emil 2 år som gifta och har känt varandra i 6 år 💜💜💕💜💕.Nu lämnar vi Stockholm för några dagar efter 40 års firande med Alex och Renata och träffat syrran en...

Av linnsan77 - 9 juli 2014 22:59

Jag har ju faktiskt semester så ska väl hinna med att skriva lite iallfall. Mycket har hänt sen sist men lägger ut bilder så ser ni. Vi har fått klart vårat hus äntligen efter 2 års nybygge och allt. Jag har fått min walk in closet ;) och mycket ...

Av linnsan77 - 30 december 2013 13:56

Har inte tid men ska verkligen bättra mig till nästa år.  Ingen vit snö iår 5 plus grader men jul blev det ändå. Dock förkyld hela veckan innan jul och fortfarande dock inget som smittar enligt läkaren och hostan är iallafall borta. En underbar jul...

Av linnsan77 - 7 oktober 2013 15:49

I torsdags vabbade jag och hann göra kanelbullar då de var kanelbullens dag på fredagen.Hann göra egna kransar till dörrarna :)  Sen kom papsen i fredags och Så mysigt att haft pappa här i helgen men tiden gick så fort. Hon var i viken en sväng på cr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards