Alla inlägg den 14 januari 2010

Av linnsan77 - 14 januari 2010 20:01

   Sov jätte dåligt men ikväll blir det sängen tidigt efs jag ska upp tidigt imorrn me då vi har utvärderingsdag och slutar 14..

Idag är jag lite ledsen..det är sista dagen som jag jobbar med barnen och de var bara 9 av 17 barn..många sjuka av andra dosen av baconsprutan.. ska komma och hälsa på dem och tänkte bjuda på glass då så det blir ett riktigt avslut...barnen ville inte att jag skulle gå idag..de höll för dörren..

De ringde från söderhamn och ville att jag skulle skicka in hela ansökan via datorn så ska hem och fixa det..tur man har internet och dator hemma då ;)


Slutade ju tidigt så jag handlade och sen hem och elda för de var kallt inne och sen blev det chiliconcarne och ris till middag.. älsklingen är nere och snickrar nu och har åkt lite skidor men de var så kallt så han gav upp..-20 ute..


Ingen bebis har kommit för ann och lars ännu men dem har fått iden på söndag..gud så gulligt..kommer jag vara där en del tror jag när jag blir arbetslös..


Nu ska jag kolla lite tv..

imorrn bli


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards