Alla inlägg den 19 januari 2010

Av linnsan77 - 19 januari 2010 10:33

Jag gick upp vid 6 och åt gröt med älsklingen sen la jag mig igen..har ringt och jagat stockholms stad för arbtesgivarintyg men de var tydligen en annan tjej som har hand om det som jag ringt men bara telefonsvarare..

Vd 9.30 tänkte jag gå ut och gå men tog en sväng i skidspåret istället på en halvtimme sen duschen och vid 13 ska jag fixa naglarna och sen dejt med Sara :) bokade sen in mitt första pass på sporthallen..poweryoga klockan 19..bra start tycker jag..Bokade även in med elin på söndag ett nordic power pass..

ska käka lite lunch snart sen drar jag till karlssons först oc köper kuvert och frimärken..

Stannade till på lindex och köpte söta bebiskläder på rean till ann och lars lilla lizen..sen ett par gympaskor att ha när jag ska träna för 229 kr tur man har barn storlek..

Sen fixade jag naglarna och sen åker nagel lena iväg till thailand..unte ett dugg avundsjuk..not..och sen är hårfrissan i thailand me ..alla drar dit ju..vill också!!!

Åkte sen till sara på dejt och vi åt god brie och mangochutney paj sen blev det att åka till sporthallen..vad en bra start med poweryoga..lite styrka och stretching..

När jag kom hem blev det duschen och sen tv..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards