Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av linnsan77 - 13 oktober 2010 10:26

jag tog en promenad igårkväll också med carina för de var så skönt ute men kallt..

Har tagit massa kort från promenaden när jag gick själv men har inte lyckats maila dem från telefonen ännu..

Ja då var det onsdag och idag kommer älkslingen hem och då ska vi äta tjälknöl om den blev lyckad annars har jag pizza som backup ;)


Idag ska jag fixa naglorna och tvätta lite..


Vad tråkigt att höra att en vän till oss som är 23 år kan ha fått bloddpropp i lungan..vi väntar på svar från röntgen..inte konstigt att hon haft ont   

Det var som de trott hon hade fått en liten propp men nu är den borta efter ngn tablett hon fick..Skönt att hon är hemma nu och ta det lugnt även om du vill vara tränad och fin till den 10 december då ni gifter er..

TÄnk på vad du går igenom i första hand   


Älsklingen och jag åt god middag vid 18.30 tjälknölen blev vädligt bra men gör nog inte de igen efs de är kallskuret..sen hade vi klyftpotatis och jag gjórde trattis och kantaarellsås och hericuvertes och gele..gotti sen blev det äppelsmulpaj med vaniljsås och en massa mys..


Grattis syrran och david att ni äntligen går ut med att ni är ett par.det var på tiden :)


gonatt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards