Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av linnsan77 - 19 oktober 2010 11:34

Fick väldigt positiva åsikter om middagen igår..att det var så gott..Kul att höra från carina som själv tycker om att göra nya maträtter..


Sov länge har lite mensvärk :(

Skönt att veta att darlingen håller sig runt hemomkring hela veckan.

Älsklingen kom hem vid 9.30 och då kom han upp och pussade på mig och sa att han skulle fika så jag åt lite fruksot ja me..sen ska vi äta grillkorv med pommes till lunch vid 12 tiden.

Tog en liten kort promenad men de är kallt och känns som regnet hänger i luften..imorrn ska jag till jc och köpa en tunika som kommit och luncha med elin..skulle gjirt allergitest imorrn me men boka om det till den 3:e.

Imorrn fyller systeryster år också :)

Ikväll blir det middagsrester från igår
Ska börja läsa boken jag köpte med Mia skäringer..ska bli kul..


Jag fick ett ryck så jag gjorde köttfärssås och spagetti till middag och sallad sen kom carina in och vi tittade på lite mattprover..


Av linnsan77 - 19 oktober 2010 11:25

Bara några dagar kvar nu..
Snart fyller syrran och snart fyller jag..det ska vi fira på allahelgonahelgen med papsen..Jag har ju redan fått min fina telefon som jag är så himla nöjd med..vilka finesser det finns..

Åkte och handlade lite mat och åt faktiskt på max unnade mig en suprme junior och liten pommes..sen stannade jag på lantmanna och köpte kattmat så de blir nöjda därhemma..

Hem igen och fixa inför middagen efs svärfar och carina ska äta med oss..jag ska göra älgsautè med potatisgratäng..och det blev så lyckat synd bara att älsklingen kom hem så sent så han fick äta själv..sen har de börjat att riva ut golv och sånt där nere..

Älsklingen kommer jobba där nere hela veckan nu så de är skönt att ha han hemma även dagtid :)


På fredag åker han på älgjakt igen men sa åt han att han får komme hem lördag kväll och åka igen på söndag morgon..så vi kan ha lite tid själva..får se om jag gör ngn fläskfile i ugnen och kanske klyftpotatis o pepparsås..


Härligt att prata med carina och frida i telefonen alltid lika upp piggande :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards