Alla inlägg den 10 april 2010

Av linnsan77 - 10 april 2010 13:45

Vi vaknade vid 10.30 och åt frukost..

Tack för igår så trevligt vi hade det. Och jättefina tulpaner jag fick :)   

Jag ska få göra naglar på helena imorrn, spännande efs jag bara har gjort på mig själv tidigare..

Har städat undan från gårdagen och Emil fixar nya stötdämpare på bilen och byter till sommardäck efs jag ska besikta den på fredag..

Älsklingen har också fixat med köket i gästhuset..det börjar ta sig :)

  


Vad kul på onsdag kommer bästa väninnan Carina hit..ska bli så kul och sen fick jag veta härom dan att min allra bästa barndomsvän ska ha barn nu i maj..de fick veta de när hon var i vecka 15 och sen har hon inte haft chans att säga de till mig med tanke på allt som hänt med mamma och allt. Men jag är verkligen glad för er skull.Gulligt med en liten bebis     

Älsklingen har gjort tre nya fågelholkar och satt upp.

Sen har han fixat med crossen för imorgon ska han ut på premiär träningen och fixat crossbussen..

Vi åt rester från gårdagen till middag..

Sen blev det mys i soffan..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards