Alla inlägg den 18 april 2010

Av linnsan77 - 18 april 2010 15:24

Jag och min darling låg och pratade igår om alt här i livet och det känns så bra att vi kan prata om allt..

Det visade sig att stig som somnat in hans begravning är samtidigt som mammas..  

Älskligen gick upp vid 7.30 och jag vid 8..sen åt vi frukost och vid 8.30 kom krille..kul att snacka med han var länge sen vi sågs..sorgligt allt som hänt med en vän och familjen men hoppas det löser sig och att de får proffesionell hjälp..

Vid 9 åkte de iväg till hedesunda och solen skiner ute men de blåser storm..

Jag har damsugat av och bäddat rent i sängen för kissarna de kommer in med snöloppor som biter oss..blir som myggbett.så nu är et katt förud i sängen..

Har planterat penseerna och tagit en rask lång promenad i solen.. nu börjar det mulna på ute så de blir väl regn snart :(


Pratade med kära Lina idag och hon och Stefan vill komma och hälsa på oss en helg..Vad kul det ska bli..kan vi ta den där efterlängtade drinken och grilla om det är fint väder och grabbarna kan snacka snickeri och bygge och cross medan vi pratar tjejsnack..

MEn nu längtar jag till fredag då Firdis kommer.ska bli så kul och sen på söndagen där är det premiärcross tävling :)

Jag ska göra kyckling i masala sås och ris med broccoli och stekta champinjoner till middag..


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards