Alla inlägg den 9 september 2010

Av linnsan77 - 9 september 2010 07:45

Öppnade så slutade vid 13.15 vi hade bara 11 barn idag så skönt..imorrn stänger jag så de blir sent men ska göra stroganoff så de bara är att värma den och koka färsk pasta till middag imorrn..

Jag köpte en klocka :) häämtade mina gamla bågar med min syn i och solglasögen med min syn i..så skönt att kunna se igen i solen utan att ha billiga solglasögon utan min syn i..

Var och handlademat och sen hem och fixa middagen..när jag kom hem var det fjädrar överallt..jäkla tiger..och blod på gardiner och golvet så jag fick börja dammsuga och skura golv och sen ta ner gardiner och tvätta..han hade ätit upp en fågel :(

Sen kunde jag packa upp varorna och fixa med maten..

vi åt bloddypuddy till middag eller som jag sa när jag var 2 år pockondi haha blodpudding..

Sen fixade ja naglarna lite bara la på lite lack o så och sen kom carina förbi så vi tog en promenad i höstvädret..

Pratade med carina i stocksholm de så var länge sen..vet att man har fullt upp men inte för sina vänner som jag brukar säga :)

Sen med papsen en sväng och vi kollar när han ska komma hit nästa gång..

La oss vi 22 tiden och tiger låg i sängen men sen hoppade han ner och började kräkas på golvet och de  var fågeln som kom upp ....sen låg han nere o sov hela natten ...

emil spolade ner allt och papper så de blev stop i toan..klockan var nu 22.45..tillslut rann det undan..

gonatt

imorrn åker syrran och david på kryssning med virre och alla andra..hoppas ni har det bra och what happends on the boat stays on the boat :) eller hur var det nu igen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards