Alla inlägg den 29 september 2010

Av linnsan77 - 29 september 2010 15:42

Det är strålande väder ute men kallt..när jag gick upp vid 7.30 så satt en liten mus i hallen stackarn och lillan satt om hörnet och lurade..då har hon släpat in en levande mus  igen..jag stängde av så den inte skulle ta sig ngnstans sen gick hon iväg och åt i sin matskål..så fick jag tag i den in i en låda och sen ut och rädda den in i skogen..

Vid 9 åkte vi till gävle en sväng och det blev en snabbis dit och ska dit på måndag igen..men de blev väl inte som vi tänkt mer säger jag inte..men håll alla fingrar och tår på måndag..

Vi åt lunch hemma sen åkte älsklingen till jobbet.. Jag gick ut i skogen med missarna hack i häl och vi hittade lite trattisar igen :)

Mår inge vidare känner jag så har nu legat i soffan och vilat en stund..

Tack fina Lina för samtalstunden idag..synd du inte kan komma och hälsa på mig..Tack Sara och Fridis såklart som alltid bryr sig om mig   

Ikväll blir de falukorv och stuvade makaroner.sen idol och sen efterlyst

      

Gick ut på promenad med carina i det fina vädret och pratade med papsen och kul att han ska träffa svenne i helgen :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards