Alla inlägg den 18 januari 2011

Av linnsan77 - 18 januari 2011 20:37

SÅ skönt att få sova en hel natt.

Det var fullmåne imorse och nu ikväll me..Dagen flöt på bra trots att vi var en man kort på jobbet..

Har haft konstig magkatarr känsla imagen..hoppas de inte är magsjuka på gång..blää vill inte.

Efter jobbet åkte jag direkt till PerOlov och Loppan och Heddapedda och vi fick god fiskgryta med potatis..enkelt recept.

 fryst torsk med dragon, citronpeppar och grädde i ugnen..väldigt enkelt..och gott.

Älsklingen stannade hos poffen och hjälpte han och jag åkte hem och eldade och har nu gjort ett fotbad..så skönt och målat tånaglorna blåskimmer :)

Imorrn öppnar jag så ska lägga mig tidigt sen blir det att handla mat inför helgen och sen kommer sara hit ev och jag ska fixa naglorna på henne :)

TOrsdag är jag hemma efs jag jobbat heltid måndag till onsdag och ska då städa och göra mina egna naglar fina..


Nu kom älskligen hem och han ska måla stol nummer 3 och 4 så de är klara till frredag :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards