Alla inlägg den 27 januari 2011

Av linnsan77 - 27 januari 2011 18:32

gick upp vid 9 tiden och älskilgen var hemma idag för han  var kass i magen och jätteont i halsen..

Åkte till jobbet och då var de ngra störiga 7:or som stod vi parkeringen och kollade in bilarna..och då sa dem att de sitter ngn i den bilen..

Vi hade bara 10 barn idag me och de gick lite bättre med inskolningen..förstår inte föräldrar som inte kan ha sina barn hemma när de är sjuka..men man blir inte förvånad nuförtiden..sen precis en 10 minuter innan hemgång så kom de där killarna förbi på baksidan som jag sett på bilparkeringe..var orolig att de gjort ngt på bilen..då berättade kollegorna att de kallas bill och bull och jim och de är riktiga gansters..obehaglig känsla iallfall var det..

När jag kom hem hade älskligen damsugit och dammat kök, hall och vardagsrum nere..så skönt så jag sliper de ikväll.ska städa sen i helgen ..

Nu håller han på med att kolla recept på tjäder och orre som vi nu har i frysen..

själv kollar jag på tv som jag spelat in :)


Imorrn är de fredag :) så då ska vi till svärfar och äta och fira hans födelsedag som var i veckan.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards