Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av linnsan77 - 20 oktober 2011 09:26


GRATTIS FINA SYSTER KATJA PÅ DIN FÖDELSEDAG!



Tänk nu är det bara 15 dagar tills jag fyller år och vi ses under alla helgona helgen som är en gammal fin tradition.

Snart är det halloween men tror inte vi ska fira det på jobbet tyvärr :(

Men vore kul och göra en spökglasstårta och äta popcorn och morot och gurk paprika stavar med dip till  och ha lite disco :) saknar tiden i stockholm när vi firade halloween.



 

Imorrn är det fredag och jag stänger på jobbet och igår var jag ledig hade folk här som kollade på gästhuset :)

Har satt upp nya gardiner där och gjort höstfint men snart är det ju jul så då lär jag fixa igen ;)

         

Älsklingen ska jaga älg nu helgerna framöver. går fick vi hem 22 kg att frysa in och dagen innan fick vi griskött från piggy :( Nasse sålde vi.

Känns konstigt att inte ha ngra grisar.

Här kommer bilder från älgjakten och sommarstugan och när de tog iland båtbryggan etc.

                                                     

Nästa väntar ett fullspäckat schema.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards