Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av linnsan77 - 31 oktober 2011 20:00

Helgen gick fort..Älsklingen jagar älg hela helgen så han kommer hem söndag kväll.

I lördags åkte jag och mötte Sara på stan och lunchade på roys sen åkte vi vidare till Majas cafe där de har en massa fina lantliga saker. Hon bjöd på fika :) jag handlade en jätte fin ring form av ett hjärta med blingbling i såklrt :) Stannade på karlsson och handlade 8 tallrikar 4kantiga vita :)

Sen hem och åt rester till middag och städade lite. Kollade på Så mycket bättre och vad bra artister.

SÖndagen försvann vet inte riktgit vad jag gjorde men sov länge sen blev det fixa kyckling och curry/banan baon och vitkåls gryta till middag. När älsklingen kom hem åt vi och sen kollade vi på crazy idiot inlove så kul film.

Måndag jobbade jag som vanligt och handlade mat på hemvägen..till middag blev det rester av picatan..

imorrn tisdag blir det rester av kycklinggrytan.

Ska träffa cicci och peter med sina enäggstrillingpojkar. ska bli så kul o träffas igen. Ett år sen sist.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards