Alla inlägg den 8 maj 2011

Av linnsan77 - 8 maj 2011 16:32

Emil gick upp vid 8 och själv fick jag sova till 9.40, sov lite dåligt pga av om möbleringen men hoppas jag sover bättre i natt.

Åt frukost och de var 16 grader ute redan :)

Sen har jag tagit upp en gammal utemöbel som vi fick av carina. Har sandpapprat den men hade ingen olja så får vänta att olja in den. Emil har fixat hos grisarna så de har en vattenpump sen kom micke o annakarin förbi. Sen kom micke och lille albin, mysigt att få gosa bebis. Vi gav micke helenas present och blommor så vi onte behöver åka dit och bli smittade av henne.

Emil har klippt gräset och planterat ner äppelträden , päronträdet och svartvinbärs buskarna.
Svärfar och carina kom förbi och bjöd oss på lunchmiddag vid 15. Vi fick gott grillat kött med potatis pommes , bea, och sallad. Johan kom dit me så det var trevligt.

Emil är nu nere och fiskar och han fick en gädda och såg en bäverhydda som vi ska gå till senare ikväll .

jag ska ta en sväng till lammen och fota de små. Senare ska vi åka till lillbo med svärfar och kolla björnarna..finns tydligen 11 stycken där. Hoppas vi får se ngn.

Fick tyvärr ej se ngra björnar med det blev sightseeing och var uppe vid kölberget jättefin utsikt.kom tillbaka vid 21 tiden och då var det niofika :)


        

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards