Alla inlägg den 11 maj 2011

Av linnsan77 - 11 maj 2011 20:15

öppnade i morse sen var jag med 6åringarna och hälsade på i förskoleklassen, vi var bara 3 personal så de var lite små kaotiskt ett tag för vikarien kom inte och så kom monica från facket förbi..vid 13.30 så åkte jag till bollnäs och shoppade ett par röda basket kängor dock inte converse efs de inte hade de :( sen kollade jag efter en dynlåda efs vi fått en utemöbel av carina. Ska köpa den senare i veckan om jag hinner.Köpte ballonger till jobbet efs vi ska ha vårfest med 130 barn och en massa personal nästa torsdag.

Sen tillbaka till jobbet och stannade till på thaiwoken och köpte mat men blev besviken på den maten. slängde i mig den och träffade mickes mamma som skullle handla  mat till dem där.

Sen mot alfta och gå på föreläsning om den nya reviderade läroplanen för förskolan.

Bra facklig representant anna tornberg från stockholm.

Pratade inte så mycket om vad vi ska göra som förskollärare utan mer historiskt o vad som var nytt. Nästa vecka på tisdag är det en föreläsning igen om lärarlegitimation. Hoppas jag får en sådan.

KOm hem vid 20 tiden och älkslingen  var i viken och jobbade med klubbhuset.

själv kollade jag tv och pratade med papsen:) La mig vid 22 tiden och en halvtimme senare kom han hem.

imorrn stänger jag igen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards