Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av linnsan77 - 2 augusti 2009 18:19

Ja vi vaknade vid 9 och gick upp..de regnade så emil sa idag blir en inne dag..men så blev de inte..

Vid 11.30 kom micke, martin, erik källänge och pelle efs micke bjudit in dem..han har då ingen respekt mot mig som också bor här i huset, eller har jag fel..visst frågar man väl om han kan bjuda över fler..visst är det ok att martin är med men ändå..jag var lite bakis och kanske bara ville ligga där uppe i soffa och kolla tv utan att behöva sminka mig..men så blev de icke.bara ner och klä på sig och fixa till mig så man såg någorlunda fräsch ut..

Vi kollade cross och vid 13 ringde westberg och frågade om vi ville äta meíddag med dem efs hennes dotter elin med kille och en kompis  och även sara skulle komma..men jag sa att då är inte tävlingen slut..men jag ville ju gå dit me ..men vid 14 tiden kom grabbarna på att de skulle äta och även källänges skulle hemmåt så jag duschade snabbt och sen gick vi  ner till 15 ändå..vid 16 käkade vi och det var så gott med grillad lax och färskpotatis från deras land..mmm så gott..

sen hem igen vid 18 och sen ut och cyklade medans emil  sprang..vid 20 kom källänge och malin förbi efs han glömt sin n plånbok här även svärfar, elin och carina kom upp och hälsade på kissarna..

Vid 21 gick vi och la oss i soffan och kollad på en bra actionfilm..vid 22.30 var det sängen för min del efs jag skulle upp vid 5.10 ..


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards