Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av linnsan77 - 7 augusti 2009 08:39

Vaknade utvilad vid 4.30..det var strålande sol och varmt redan nu..det blir en underbar dag igen..slutar 12.30 och ska då åka och handla lite till förskolan efs vi öppnar på måndag och ska sen till långnäs och bada med carina..sen blir det kräftor ikväll  :) Jag mötte majsan p å affären :) ska titta förbi din butik i veckan som kommer och det ska bli kul och se den..

Imorrn är det cross tävling i rättvik..sen eventuellt grillning hos englund..

Första jobb veckan efter semestern är avklarad :)

Jag mötte carina på långnäsbadet och vi var där ett par timmar..vi badade och åt god bakad potatis med skagenröra :) och sen vod 16 bar det av hemmåt och kissarna var nere hos olle och de fick vara där tills emil hämtar upp dem.. Jag kokade kronärtkocka, fixade med kräftorna och gjorde en god kräftpasta sallad till imorgon att ta med på crossbanan och sen gjorde jag grillspett som jag la i marianad till imorgon att ha med när vi ska anna och lars och grilla..jag hann också göra en vinbärskaka som vi ska fika ikväll :)

Har precis hängt tvätt och emil håller på och rensa blåbär...tack för att jag slipper det idag..är helt slut nu..var uppe tidigt..

Ska bli skönt att lägga sig sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards