Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av linnsan77 - 12 augusti 2009 06:32

Vaknade av att det blåste..fönstret med myggnätet i slog mot husväggen..gick upp vid 5 och gjorde mig iordning....Det var kallt ute men ändå lite sol och det blev skönare underdagen..vi plockade vinbär med barnen från buskarna på jobbet och frös in så vi kan göra vinbärskaka att ha på föräldramötet..

Ska handla lite inför pajbak som jag och sara ska äta imorgon innan vi beger oss ut i svampskogen..ska se om de har svampkorg på lantmanna denna gång :) eller om de är slut igen..

Känner mig fortfarande trött trots att jag sov på eftermiddagen igår och la mig vid 22 tiden..ingen tandvark eller huvudvärk iallfall..

Ska packa väskan inför stockholmsresan i helgen..

Efter jobbet handla jag lite mat sen prata jag me mamsen och skönt att du mår bättre..vi kommer på fredag ska bli härligt och träffa mamma och pappa..

De hade tre svampkorgset kvar..tur att jag åkte dit idag..så imorrn ska sara och jag inviga dessa..´:)

Har gjort kasller, champinjon och paprika paj att äta imorrn och sallad..idag åt vi fisk och räkcurrygryta och ris..

Har damsugit och tvättat mina gympaskor..blåbären gick inte bort på de vita :(

Har nu varit ute och cyklat med carina 8 km och duschat..nu väntar tv:n och kissarna ligger här i soffan..



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards