Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Min kära mamma

Av linnsan77 - 21 april 2010 09:04

Vaknade vid 8 och gick upp..de har lovat regn men de har inte kommit ännu...

Pratade precis med svärmor och hon hade hittat parfymen :) så får den på emils födelsedag :)

Pratade med pappa igår och han var så besviken över en sak men tar inte upp den här för det är bara mig han berättat det för och han är i en svår situation men han ska ringa och höra med en person om det hela och se om han får veta sanningen...

Begravningen börjar närma sig nu.¨.åker ner på tisdagen i samma vecka som begravningen..

  

Skulle önska himlen hade en telefon så jag kunde höra din röst igen. Jag tänkte på dig i dag, men det är ju inte något nytt. Jag tänkte på dig i går, och dagarna före det också. Jag tänker på dig i tystnad. Allt som är kvar är minnen och en bild i en ram. Ditt minne är hos mig för alltid. Önskar jag hade dig i mina armar... Jag har dig i mitt hjärta älskade mamma   

 

Vet att du sagt att du ville bli en katt i ditt andra liv och bo hos Ellen  det känns som du finns med oss här...

 

Jag ska ombesikta bilen idsg och sen handla lite mat och sen hem innan sara kommer hit..

 Bilen gick igenom  men darlingens crossbuss gjorde det inte.. Har nu handlat och ska snart fixa med potatisen inför middagen..

Jag hoppas verkligen att askmolnet försvunnit så släkten från norr kan flyga hit till mammas begravning den 7 maj..

 
 
Agneta

Agneta

21 april 2010 12:08

Trist att det alltid ska vara nånting! Jag tycker det redan har varit nog för er!

Min mamma oroar sej för om vulkanen ska ge med sej så hon kan komma och säga farväl till sin syster. Hon behöver det för att fatta det och för att gå vidare. Egentligen tror jag hon behöver det för att kunna börja sörja.

Så klart att moster är med er nu och alltid till tidens slut!

Kram
Agneta

http://minlillabloggomingentingalls.blogspot.com

 
Ingen bild

Ingegerd i Finspång

4 maj 2010 20:47

Linn! Du skriver så fint om din mamma, som var min kusin. Jag är så tacksam att jag fick träffa dina föräldrar på släktträffen i Sjöbotten 2007. Tänker på dej och de dina! Kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnsan77 - 23 augusti 2014 08:16


Som sagt tiden går fort. Nere i Stockholm på snabbvisit kom igår åker hem idag. Idag är det dop för kusin sonen Leo . Vi åker till älskade mamma och hälsar på vid graven då det är hennes födelsedag imorgon. sen åker syrran med mig upp i eftermiddag...

Av linnsan77 - 14 juli 2014 11:01

                     Idag firar jag pch Emil 2 år som gifta och har känt varandra i 6 år 💜💜💕💜💕.Nu lämnar vi Stockholm för några dagar efter 40 års firande med Alex och Renata och träffat syrran en...

Av linnsan77 - 9 juli 2014 22:59

Jag har ju faktiskt semester så ska väl hinna med att skriva lite iallfall. Mycket har hänt sen sist men lägger ut bilder så ser ni. Vi har fått klart vårat hus äntligen efter 2 års nybygge och allt. Jag har fått min walk in closet ;) och mycket ...

Av linnsan77 - 30 december 2013 13:56

Har inte tid men ska verkligen bättra mig till nästa år.  Ingen vit snö iår 5 plus grader men jul blev det ändå. Dock förkyld hela veckan innan jul och fortfarande dock inget som smittar enligt läkaren och hostan är iallafall borta. En underbar jul...

Av linnsan77 - 7 oktober 2013 15:49

I torsdags vabbade jag och hann göra kanelbullar då de var kanelbullens dag på fredagen.Hann göra egna kransar till dörrarna :)  Sen kom papsen i fredags och Så mysigt att haft pappa här i helgen men tiden gick så fort. Hon var i viken en sväng på cr...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards